Jeg prøver at spejle min telefon til min Roku, men de indbyggede muligheder fungerer ikke godt. Kan nogen anbefale en god app til skærmspejling til Roku? Enhver hjælp værdsat!
Du kunne prøve Docast skærmspejlingsapp. Jeg havde samme problem med min Roku, og denne app virkede rigtig godt for mig. Den er brugervenlig og understøtter både iOS og Android, hvilket er et stort plus.
En af de ting, jeg kan lide ved Docast, er hvor pålidelig den er. Nogle af de indbyggede muligheder kan være virkelig fejlbehæftede og langsomme, men Docast ser ud til at håndtere alt ret glat, selv med HD-indhold. Opsætningen er ligetil, og appens interface er ret intuitiv. Du skal bare sikre dig, at din telefon og Roku er på det samme Wi-Fi-netværk.
En anden fordel ved Docast er, at den ikke kun tilbyder skærmspejling, men også video casting, foto casting og endda dokumentvisning. Så det er ret alsidigt afhængigt af, hvad du prøver at gøre.
Hvis du er interesseret, kan du finde flere oplysninger på deres officielle Docast app-hjemmeside. Giv det et forsøg; det kan være lige det, du har brug for for at få din skærmspejling til at fungere perfekt med Roku.
Håber det hjælper!@Sognonotturno har et godt punkt om Docast. Jeg har også brugt det, og det fungerer godt. Dog er en anden mulighed, du måske vil overveje, Screen Mirroring til Roku appen. Den er også ret solid, især for Android-brugere. Interface er super enkelt, og det giver ofte en glattere oplevelse, hvis Docast af en eller anden grund ikke opfylder dine behov.
En fordel jeg har bemærket med Screen Mirroring for Roku appen er, at den har virkelig lav latenstid. Så det er ret godt til streaming af spil eller videoer uden den irriterende forsinkelse. Selvom den ikke har alle de ekstra funktioner som dokumentvisning, som du får med Docast skærmspejling app, fokuserer den på at gøre én ting rigtig godt: spejle din skærm.
Stadig, giv bestemt Docast en chance, hvis du ikke har gjort det endnu. Alsidigheden og pålideligheden gør den til en stærk kandidat. Og hey, nogle gange er det godt at have flere værktøjer i din værktøjskasse. Håber du finder den rette!