Jeg er på jagt efter en iPhone 13 i Pink og kan ikke finde en. Jeg har tjekket online butikker og lokale butikker, men de er enten udsolgt eller har ikke farven. Nogle anbefalinger om, hvor man kan finde den? Leder efter pålidelige kilder. Tak!
Har du prøvet Apples officielle hjemmeside? De har normalt det mest opdaterede lager og det bedste farveudvalg, inklusive iPhone 13 i Pink. Desuden kan teleselskabsbutikker som AT&T, Verizon og T-Mobile nogle gange have lager, som onlinebutikker ikke har. Et trick, jeg bruger, er at tjekke mindre lokale autoriserede Apple-forhandlere; de har lejlighedsvis lager, når større butikker ikke har. Du kan også sætte alarmer på hjemmesider som NowInStock.net for at få besked, når de er på lager igen. Til sidst må du ikke glemme at tjekke med Best Buy eller Walmart regelmæssigt, da de periodisk genopfylder. Held og lykke!
Du kan også tjekke uafhængige forhandlere og sælgere af renoverede telefoner. Nogle gange kan de tilbyde noget, som mainstream butikker ikke kan. Prøv Swappa eller Gazelle; de har ofte specifikke farveoptioner som iPhone 13 i Pink.
Glem ikke Facebook Marketplace eller Craigslist. Ja, jeg ved, det kan være enten eller, men jeg har gjort nogle sjældne fund der. Vær forsigtig, mød på offentlige steder, og verificer telefonen grundigt før køb.
Også, nogle online forums og fællesskaber som Reddit (r/AppleSwap) er gode steder at finde brugte eller endda nye i kasse (NIB) tilbud. Folk der søger ofte at afhænde deres udstyr af forskellige grunde, og du kan være heldig.
Derudover, sæt dit navn på alle ventelister du kan for tilbageordre alarmer. Det er kedeligt, men det øger dine chancer. Og glem ikke international fragt fra steder som Europa eller Asien, nogle online butikker sender globalt og kan have lager, som lokale butikker ikke har.
Til sidst, tjek eBay. Sælgere holder nogle gange lager af sjældne farver og modeller. Bare sørg for, at sælgeren har gode anmeldelser og at det er en troværdig annonce. Mange har returpolitikker på plads for en sikkerheds skyld.
God jagt!