Waar iPhone 13 Roze Kopen?

Ik ben op zoek naar een iPhone 13 in roze en kan er geen vinden. Ik heb online winkels en lokale winkels gecontroleerd, maar ze zijn of uitverkocht of hebben de kleur niet. Heeft iemand aanbevelingen waar ik deze kan vinden? Op zoek naar betrouwbare bronnen. Bedankt!

Heb je de officiële website van Apple geprobeerd? Ze hebben meestal de meest actuele voorraad en de beste kleurenselectie, inclusief de iPhone 13 in Roze. Ook hebben winkels zoals AT&T, Verizon en T-Mobile soms voorraad die online winkels niet hebben. Een truc die ik gebruik, is om kleinere lokale geautoriseerde Apple wederverkopers te controleren; zij hebben af en toe voorraad wanneer grotere winkels dat niet hebben. Je kunt ook meldingen instellen op websites zoals NowInStock.net om meldingen te krijgen wanneer ze weer op voorraad zijn. Vergeet ten slotte niet om regelmatig bij Best Buy of Walmart te controleren, omdat zij periodiek weer aanvullen. Succes!

Je kunt ook onafhankelijke detailhandelaren en verkopers van gereviseerde telefoons bekijken. Soms komen ze door op manieren die reguliere winkels niet doen. Probeer Swappa of Gazelle; ze hebben vaak specifieke kleuropties zoals de iPhone 13 in Roze.

Vergeet Facebook Marketplace of Craigslist ook niet. Ja, ik weet dat het een hit or miss kan zijn, maar ik heb daar enkele zeldzame vondsten gescoord. Wees gewoon voorzichtig, ontmoet op openbare plaatsen en controleer de telefoon grondig voordat je hem koopt.

Ook enkele online forums en gemeenschappen zoals Reddit (r/AppleSwap) zijn geweldige plekken om tweedehands of zelfs nieuwe in-doos (NIB) deals te vinden. Mensen daar willen vaak van hun spullen af om verschillende redenen, en je kunt geluk hebben.

Zet daarnaast je naam op alle wachtlijsten die je kunt voor terugbestelmeldingen. Het is vervelend, maar het vergroot je kansen. En vergeet niet de internationale verzending vanuit plaatsen zoals Europa of Azië, sommige online winkels verzenden wereldwijd en hebben mogelijk voorraad die lokale winkels niet hebben.

Bekijk tot slot eBay. Verkopers hebben soms voorraad van zeldzame kleuren en modellen. Zorg ervoor dat de verkoper goede recensies heeft en dat het een gerenommeerde aanbieding is. Veel hebben retourbeleid voor het geval dat.

Veel plezier met zoeken!